Thursday, December 18, 2008

Pantai Tanjung Aru - 13/12/2008




Dan pada hari sabtu lepas aku & family gi pantai Tg. Aru.. Sudah lama rasanya kami tak pergi ke sana bersama keluarga yang ramai dan makan2 di situ.. Dikesempatan cuti ni, bawalah keluarga lain ke situ.. enjoy gak lah.. Selain makan2, apa lagi anak-anak seronok mandi air masin .. Bah apa lagi balik rumah, abis muka berbelang2 ...


Masa balik, lalu KK dan sempat ambil gambar bangunan Wisma Sabah. Bukan apa, dulu aku kerja di bangunan ni tkt 2, semasa Sabah Rubber Fund Board masih berpejabat di sini.




Wisma KTS ni pula, masa aku kerja sebagai operator paging. Kalau tidak silap, tkt belas2 kah (tidak ingat sudah).. Masa tu aku kerja shift. dan bila shift malam, aku kerja jam 9 mlm hingga 7 pagi berikutnya ..So, tidur situlah .. berani pula masa tu, mau cari makan kan....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...