Wednesday, December 17, 2008

Pergi ke National Park dan Hot Spring - 11/12/08



Pada mulanya, memang plan nak stay overnight di situ, tapi cari punya cari resort, at last kita urang fikir bagus pegi balik ja lah, bukanya jauh sangatpun. So, kita pegi National Park dahulu singgah untuk isi perut dan meluruskan urat2 sebab dah sejam dalam kereta. Anak2 pun dah nak boring, sebab kena bawa kereta slow sikit pasal naik bukit ja ...



Lepas tu kitapun bertolak ke Hot Spring lebih kurang sampai ke situ jam 11:30 pagi..Wah ramainya orang, bukan hujung minggu pun ramai gak yang datang ya.. So, kita pun booking tab yang tertutup ja lah...Seronok tengok anak2 aku mandi air panas....





Dengar cakap orang, tempat ni airnya terlalu panas dan boleh masak telur ..memang panaspun sebab nampak asap2 nya..










Ini gambar kami di stesen Timpohon, tempat bermulanya pendakian...almaklum, aku ni enda pernah naik gunung Kinabalu dan endak akan..pasal umurpun dah lanjut...tak ada chancelah..hubby aku dia cakap pernah naik..so dia ada pengalamanlah sikit, banding ngan aku ni...






Ini aksi anak2 aku yang tengah kesejukan, tapi sempat bergaya lagi ........









Dan ini muka kami yang kepenatan ......









Ini keadaan semasa perjalanan balik, sudahlah hujan, kabus tebal lagi tu...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...