Friday, December 18, 2009

Salam Maal Hijrah..


Salam Maal Hijrah untuk semua moga di tahun ini dan tahun2 yang akan datang kita dapat mempergunakan setiap saat ke jalan yang di redhoi ..Insya Allah...

Begitu jugalah dengan diriku dimana hari ini adalah hari yang amat bermakna juga buat diri ku iaitu dah bertambah setahun lagi aku telah hidup di dunia ini dan semoga saki baki hidupku dapat aku gunakan dengan sebaik mungkin ... Moga aku senantiasa diberi hidayah dan petunjuk... dan aku berdoa bersempena juga dengan Maal Hijrah ini "semoga perjalanan hidup ini senantiasa di jalanMu ya Allah ".. Amiin ...

Sebenarnya, aku malas nak sambut2 birthday ni, tetapi memandang Nisa punya birthday sehari awal dari tarikh lahirku, jadi secara tidak langsung sambutlah sekali. Taklah seramai mana dan se "glamour" mana atau semewah mana, cuma jemput sedara mara terdekat dan majlis dimulai dengan bacaan doa selamat dan kesyukuran oleh bapaku dan sedikit jamuan yang sempat aku sediakan untuk dinikmati bersama...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...