Wednesday, October 21, 2009

Pejabat Terbuka ITSC ..

Bulan Syawal dahpun berlalu, tapi aku nak share pasal kita orang punya "Pejabat Terbuka" sempena Aidil Fitri tempoh hari. Sebenarnya, inilah kali pertama unitku mengadakan "makan2" orang bilang dan OPEN untuk unit2 lain. Sebenarnya, sebelum tu kami telah adakan beberapa sesi "brainstorming" dan perbincangan siap dengan TRIAL lagi (sila tengok gambar di bawah..tapi ini untuk kita2 aje..) walaupun tanpa kehadiran BOS. Setelah semua dah beres baru kami buat laporan kepada BOS .. Nasib baik PASSED ... kalau tidak ...



Ini gambar2 kita orang semasa buat persiapan terakhir iaitu acara susun menyusun, potong lemang.. Siap ada pegawai inspektor lagi, saja nak tengok expire kah tidak ..hehehehe... Last sekali Mr. Joe buat pemeriksaan terakhir,.....dalam hati "....cukup kah tidak makanan ni ah?...."







Susunan minuman, desert dan kuih muih ...siap dengan hiasan buluh lagi tu ...



Antara kakitangan2 dari unit lain yang hadir... Meriah juga lah ...








Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar dan makanan masih ada walaupun sampai ke petang. Inipun berkat kerjasama dan tolong menolong sesama kami ..al maklumlah, pejabat kan rumah kedua kita ... Jadi kita kena ada rasa tanggungjawab dan untuk menjaga nama baik ...(tak gitu..)


Sehari selepas pejabat terbuka, ada Post Mortem lagi tu..tapi kali ini makanan "sendirian berhad" ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...