Saturday, November 14, 2009

Drama bersiri Nur Kasih ..

Sudah 2 minggu berturut2 aku menonton cerita Nur kasih di TV3 ni.. Selalunya memang tak ada masa..Ada saja yang aku buat tetapi bila dengar orang cakap jalan cerita drama ni bagus dan dengar pula di radio Hotfm dimana ramai pula lelaki yang suka nonton ..Jadi dengan itu, keinginan nak tau apa sebenarnya cerita drama ini yang menarik ramai penonton...

Selepas menonton 2 kali ..(he..he..tertinggal aku kan..berapa episod dah ni pun aku tak tahu..), macam best juga lah, walaupun sebenarnya aku tak tahu hujung pangkal cerita ..Tetapi kadang2 geram juga dengan watak Sarah tu yang selalu batu api semua orang, macam malas pula mau tengok kalau dia muncul ...macam tak ada kerja lain pula dia ni..Tapi mungkin ini salah satu tarikan nya juga kan..disamping ada unsur2 keagamaan dan kekeluargaan dalam drama tu ..Tak pe lah, akan ku layan cerita ini hingga di akhir episod ..chewah ..

Pasal muzik2 separuh akhir semalam, OK gak lah keputusannya ...Lima lagu yang dapat markah tinggi tu adalah Arrora dari Estranged, Pakai Buang dari Stacy, Lagu Nubhan (tak ingat tajuk nya), Benggang dari Akim dan Aku rindu sayang kamu dari Black.. Tapi kelima2 penyanyi semuanya pula dari rancangan realiti kan iaitu dari AF kecuali Black (Mentor)..

1 comment:

CikSembang said...

i folo u.. sonok tgk cite ni.. ada group nurkasih dlm fb.. join la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...