Wednesday, November 25, 2009

Keputusan UPSR dah keluar

Agak lambat juga aku ni update blog ya..... Result UPSR Miza?..., endalah teruk sangat dapat 2A dan 3B ja.. Frust gak lah enda dapat 5A kan..Tapi apa nak buat, ini sajalah yang mampu dia dapat .. Dan diharap ini sebagai titik permulaan bagi beliau. Ada banyak lagi halangan2 yang akan mendatang...

Walaubagaimanapun, aku happy juga sebab salah satu A nya adalah Math.. Bagi aku, inilah subjek kegemaranku sejak aku dari sekolah rendah lagi ..Memang aku lebihkan tumpuan untuk mengajar Miza dalam subjek ini. Macam rugi rasanya, bila anak2 aku tidak ambil peluang untuk belajar subjek ini dengan bersungguh2. .Kalau diikutkan betul, Miza ni agak lemah juga dalam subjek ni terutama bila nak memahami soalan2. Di awal tahun, keputusan subjek Mathnya agak mengeciwakan .... Agak stress juga lah, bila mengajar diurang ni..sampai aku yang nangis...he..he..he ..Tapi alhamdulillah, bukan sahaja beliau lulus malah dapat A lagi .. masa dia bagi tahu subjek yang dapat A, rasanya macam nak nangis ..(ada kot keluar air mata...).. Terlalu happy agaknya ...meskipun bukan 5A...

Aku doakan yang terbaik saja untuk anak2 ku....Amiin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...