Tuesday, July 19, 2011

Acara Tupperware

Hari Ahad lepas, pertama kali aku pegi ke Tupperware punya acara untuk celebrate Consultant2 yang dah naik ranking.  Kalau dulu aku masuk Tupperware hanya sempat beli beberapa jenis container Tupperware tanpa pernah mengikuti sebarang acara, aktiviti, party  ataupun training....Tapi ni kali, aku mo tengok sendiri macam mana rasanya ikut sekali walaupun aku baru bergelar Consultant ja...He...he...,bila agaknya aku naik ranking ni ya...



Memandangkan aku baru bergelar Consultant, makanya aku tidak beria2 dan terlupa pula nak bawa kamera.  Sebagai kenang2 an, maka aku ambil ja la guna HP yang nda canggih ni...So gambar tak berapa clear la....

Wahhhh...Memang Happy dan "High Energy" la semua orang dari MC nya, Motivator nya yang bersemangat ...dan para penari2 nya....ehem...ehem...bule tahan.....  Yang bestnya siapa2 yang dapat tiket bertuah dapat gak container Tupperware dan ada yang kena denda lagi ...yang lucunya ada yang kena menari chicken dance... teringat pula aku ngan budak2 tadika yang buat persembahan masa concert sekolah.... Walaubagaimanapun, tidak dilupakan juga kepada hadirin,  dapat gaklah attendance gift berupa product Tupperware beserta voucher RM50.00...OK gak lah kan.......

Ni gambar hadirin yang dapat tiket bertuah sedang menari "Chicken Dance" bersama MC ...


Di bawah adalah berstatus ranking tertinggi di Sabah....Memang diurang ni aktif lah....Kalau aku tak pasti lagi boleh kah tidak ...


Motivator Mr. Reggie.....penuh bersemangat owh...


Tengah mengayakan bakul@cenderahati dari Group Tupperware Sabah ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...