Monday, July 11, 2011

Masuk semula ke Bisness Tupperware

Baru2 ni aku Masuk Semula ke Tupperware punya bisness ...Sebenarnya sudah lama aku tidak membeli produk Tupperware ni (suatu ketika dulu aku pernah jadi ajen juga la)...Alah...sebut Tupperware, di kepala mesti terlukis barang plastik untuk simpan barang2 di dapur, walaupun sebenarnya banyak jenama di pasaran, tupperware punya brand ni ..orang bilang ada nama la kan dan harganyapun boleh tahan juga ...Cantik memang cantik dan dapur kita tersusun gitu....taklah berserabut almari dan fridge kita kan...




Tapi bila diajak oleh kawan ke satu Party baru2 ni...(Tupperware memang guna term PARTY ni untuk berkumpul ramai2 sambil buat jualan)...Barula aku tau rupanya sekarang ni bukan sahaja bekas2 barang dijual, rupanya dari jenis bahan pencuci di dapur sehinggalah ke produk kesihatan dah barangannya...Bah apa lagi aku Rejoined lah...Macam minat juga kumpul dan mencuba produk2 Tupperware ni....Mana tau ngam kan sambil2 tu ada gak aktiviti lain aku kan...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...